Gospodarka i społeczeństwoORLEN S.A.

Śniadanie na Stop Cafe? ORLEN rozszerza ofertę

PKN ORLEN wystartował z kampanią „stop.cafe budzi apetyt na życie” promującą ofertę śniadaniową dostępną na wybranych stacjach paliw, w tym nowość – kanapki na ciepło z jajkiem sadzonym. W kampanii, która potrwa do 31 marca, koncern chce zaprezentować szeroką gamę produktów gastronomicznych oferowanych na ciepło i wzmocnić pozytywny wizerunek konceptu Stop Cafe.

Zdaniem Polaków, ORLEN jest najbardziej rozpoznawalną marką stacji paliw i liderem wśród koncernów pod względem jakości oferty produktowej. Z danych Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych IBRIS wynika, że Polacy coraz częściej korzystają ze stacji nie tylko jako miejsca do tankowania paliwa. Pełnią one także rolę kawiarni i restauracji oraz sklepów spożywczych. Klienci najchętniej wybierają stacje ORLEN, a bogata oferta gastronomiczna niezmiennie przyczynia się do bardzo dobrego wyniku segmentu detalicznego koncernu.

Śniadania na Stop Cafe to gwarancja świeżości i dobrego smaku. Kanapki przygotowywane są z pieczywa wypiekanego na miejscu, opartego o własne receptury, półproduktów mięsnych, sosów i warzyw. Uzupełnieniem śniadaniowej oferty jest wyśmienita kawa, która jest jednym z najchętniej kupowanych produktów na stacjach ORLEN. Parzona jest z wyselekcjonowanych ziaren z plantacji w Ameryce Środkowej i Afryce. Uprawy te są objęte certyfikatem fairtrade, czyli największego globalnego systemu sprawiedliwego handlu. W ofercie Stop Cafe dostępne są także m.in. hot dogi, nuggetsy, sałatki oraz dania obiadowe i menu specjalnie skomponowane dla dzieci.

Kampania pt. „stop.cafe budzi apetyt na życie”, którą od strony kreatywnej przygotowała i zrealizowała agencja Red8 Advertising, a media zaplanował dom mediowy Sigma Bis, obejmuje reklamę BTL, radio, prasę, internet, a także kanały własne PKN ORLEN, na których 22 lutego ruszy specjalny konkurs. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *