Powiat Płocki

Jutro będzie można spotkać się z Rzecznikiem Klienta Energi Obrót

W ramach programu współpracy Energi Obrotu (EOB) z Miejskimi i Powiatowymi Rzecznikami Konsumentów, przedstawiciele rzecznika klienta spółki odwiedzą biuro rzecznika konsumentów w Starostwie Powiatowym w Płocku (ul. Bielska 59).

Dyżur pracowników Energi odbędzie się we wtorek, 8 czerwca 2021 roku, w godz. 10-13 w sali nr 4. Z uwagi na trwającą pandemię chętni do spotkania z przedstawicielami spółki proszeni są o wcześniejsze umówienie spotkania z Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów (nr tel. : 24 267 67 20 , e-mail: rzecznik@powiat.plock.pl ). Pracownicy EOB będą wyposażeni w środki bezpieczeństwa sanitarnego – maseczki, rękawice, środki dezynfekujące oraz przesłonę z pleksiglasu.

Współpracownicy Rzecznika Klienta EOB spotkają się z mieszkańcami gmin powiatu płockiego [1], aby wytłumaczyć wątpliwości na miejscu, a jeśli zajdzie taka potrzeba, przyjąć zgłoszenia do dokładniejszej analizy. Rzecznik Klienta EOB to instancja, do której klienci mogą zwrócić się, jeśli w wyniku standardowego procesu reklamacji nie otrzymali wystarczająco satysfakcjonującej dla siebie odpowiedzi. W tracie dyżurów, pracownicy Energi chętnie wysłuchają również rekomendacji klientów, które mogłyby usprawnić codzienną współpracę ze spółką.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *