Grupa Sportowa ORLEN gotowa do Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich w Tokio

Zawodnicy z Grupy Sportowej ORLEN kończą przygotowania do igrzysk olimpijskich i paraolimpijskich. W poniedziałek spotkali się w warszawskiej siedzibie PKN ORLEN, aby podsumować czas przygotowań do najważniejszej imprezy sportowej tego roku. Koncern jest strategicznym sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego. W trakcie wydarzenia przedstawiono też najnowszą kampanię promocyjną PKN ORLEN, która nawiązuje do zbliżających się Igrzysk Olimpijskich Tokio 2021.

Zaangażowanie PKN ORLEN w polski sport w ciągu trzech ostatnich lat wzrosło o 100 proc. Konsekwentnie zwiększamy naszą pomoc dla Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego. Sponsoring sportu to zadanie społeczne, które realizujemy wspierając zawodników w drodze po sukcesy na największych arenach sportowych świata. Sponsoring sportowy traktujemy także jako inwestycję, która wspiera nasze działania biznesowe i buduje globalną rozpoznawalność marki ORLEN, ale przede wszystkim Polski. Trzymam kciuki za naszych zawodników i życzę wielu sukcesów na Igrzyskach Olimpijskich w Tokio

– mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.

PKN ORLEN współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim i Paraolimpijskim od kilku lat. Zapewnia tym samym polskiej reprezentacji długofalowe i stabilne wsparcie finansowe, które umożliwia im udział w najważniejszych imprezach sportowych na świecie. Polska reprezentacja olimpijska, która składa się z około 240 sportowców, stanowi jedną z liczniejszych w Europie, zajmując pod tym względem siódme miejsce. Z kolei Polska Reprezentacja Paraolimpijska, licząca około 90 zawodników, to wielka nadzieja medalowa dla naszego kraju. W klasyfikacji wszechczasów Polska zajmuje 9 miejsce pod względem zdobytych medali podczas Letnich Igrzysk Paraolimpijskich.

Do sportowych zmagań Polaków nawiązuje letnia akcja promocyjna PKN ORLEN. Koncern zachęca klientów stacji do kibicowania razem z ORLENEM proponując Olimpijskie Zestawy w cenie 14,90 zł (dowolny burger lub zapiekanka + frytki + napój gazowany Verva oraz mega hot-dog + słodka przekąska + duży napój) Akcji towarzyszy 60 i 30-sekundowy film promocyjny.

W nowej kampanii ORLENU udział wzięli najbardziej rozpoznawalni polscy lekkoatleci – Anita Włodarczyk, Paweł Fajdek, Justyna Święty-Ersetic, Piotr Małachowski, a także Paraolimpijczycy – Oliwia Jabłońska, Adrian Castro oraz Rafał Szumiec. Kampania, promująca ofertę gastronomiczną dostępną na stacjach paliw ORLEN, w spocie wideo oraz działaniach digital, bazuje na wartościach olimpijskich, duchu fair play. Pokazuje codzienne zmagania sportowców – ich walkę z samym sobą, ciężkie treningi i wyrzeczenia. Za kreacje odpowiada agencja GREY. Muzykę do spotu skomponował Radzimir Dębski – JIMEK, za jego wyreżyserowanie odpowiada Marcin Filipek.

PKN ORLEN jest największym sponsorem polskiego sportu. Wspiera Polski Komitet Olimpijski, Polski Komitet Paraolimpijski, Polski Związek Lekkiej Atletyki, Polski Związek Piłki Siatkowej, liczne kluby sportowe i najlepszych polskich zawodników motorsportowych na czele z Robertem Kubicą i Bartoszem Zmarzlikiem.

W 2020 roku ekwiwalent w mediach polskich i zagranicznych z całej działalności sponsoringowej PKN ORLEN wyniósł ponad 800 milionów złotych.

W poniedziałkowym spotkaniu wzięli udział zawodnicy, którzy w Tokio powalczą o najwyższe lokaty i medale – w tym między innymi Maria Andrejczyk, Paweł Fajdek, Joanna Fiodorow, Piotr Lisek, Maciej Lepiato, Lucyna Kornobis, Adrian Castro.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *