Fundacja szuka prezesa. Może to propozycja dla Ciebie?
Fundacja „Fundusz Grantowy dla Płocka” poszukuje kandydatów na stanowisko Prezesa Zarządu. Zainteresowani ofertą mogą zapoznać się z jej szczegółami i złożyć wniosek do wtorku 23 listopada br.
Osoby zainteresowane pracą w Funduszu Grantowym powinny przede wszystkim posiadać wiedzę dotyczącą zagadnień prawnych związanych z funkcjonowaniem organizacji pozarządowych oraz znać podstawowe zasady księgowości i finansowania podmiotów trzeciego sektora. Atutem będzie znajomość środowiska płockich organizacji pozarządowych, a także doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów m.in. finansowanych ze środków UE.
Do podstawowych obowiązków Prezesa, którego miejscem pracy jest Płock, będzie należało m.in. planowanie budżetu, prowadzenie i rozliczanie realizowanych projektów dofinansowanych ze środków Fundacji oraz ze środków zewnętrznych, a także pozyskiwanie środków finansowych na działalność statutową w tym z funduszy UE i innych źródeł o podobnym charakterze. W zakresie obowiązków Prezesa znajduje się również konieczność opracowania materiałów informacyjnych i promocyjnych w formie prezentacji oraz samodzielna aktualizacja informacji na stronie internetowej Fundacji i profilach social media.
Szczegółowe informacje dotyczące zakresu obowiązków oraz wymagań dla kandydatów znajduję się na stronie internetowej Fundacji www.fundusz-grantowy.pl. Termin składania wniosków mija 23 listopada. Prezesa spośród kandydatów wybierze sześcioosobowa Rada Fundacji, w której znajdują się przedstawiciele założycieli Funduszu Grantowego czyli Miasta Płocka, PKN ORLEN oraz Basell Orlen Polyolefins.