Polonia Warszawa i meczowe koszulki. Wyniki finansowe Wisły Płock za lipiec – wrzesień
Najwięcej Wisła Płock zarobiła na meczu z Polonią Warszawa, najmniej z Bruk Bet Termalica Nieciecza. Najchętniej kupowanym gadżetem klubowym jest koszulka. Klub piłkarski opublikował wyniki finansowe.
Wisła Płock opublikowała wyniki finansowe za okres lipiec – wrzesień 2023 roku. To czas rządów nowego prezesa Wisły Piotra Sadczuka. Wielokrotnie podkreślał, że klub będzie coraz bardziej transparentny.
Dane przedstawione przez klub wskazują, że największe zainteresowanie było w dniu oddania całego stadionu ORLEN Wisły i mecze z Polonią Warszawa. Tego dnia klub zarobił 180 000 zł. W innych dniach meczowych, w okresie lipiec – wrzesień 2023 było już znacznie gorzej. Mecz z Lechią Gdańsk – 60 000 zł, z Bruk Bet Termalica Nieciecza – ponad 20 000 zł, GKS Tychy – ponad 60 000 zł i Arka Gdynia – 80 000 zł. Ze sprzedaży karnetów osiągnięto przychód ok. 130 000 zł.
Klub podsumował również przychody ze sprzedaży klubowych gadżetów klubowych. Tu, we wspomnianym okresie wpływy do klubowej kasy wyniosły trochę ponad 140 000 zł. Najwięcej Wisła zarobiła na sprzedaży koszulek meczowych – 90 000 zł.
Jeśli chodzi o frekwencję na meczach, to najwięcej kibiców było w dniu otwarcia nowego stadionu, podczas meczu z Polonią Warszawa. Później odpowiednio Arka Gdynia, GKS Tychy, Lechia Gdańsk i Bruk Bet Termalica Nieciecza. Nadal, niestety na meczach jest więcej mężczyzn niż kobiet.
Poniżej grafiki przygotowane przez Wisłę Płock.