Zmieniają się godziny pracy Biura Obsługi Klientów w ratuszu
Na Stanowiskach Obsługi Klienta Urzędu Miasta Płocka przy al. Piłsudskiego klienci są obsługiwani w dni powszednie w godz. 8 – 18 oraz w każdą sobotę w godz. 8 – 15. Tylko sprawy z zakresu Referatu Komunikacji (np. dotyczące uprawnień kierowców czy rejestracji pojazdów), załatwiane są po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu.
Godziny przyjęć Klientów:
Stanowska Obsługi Klienta UMP, al. Piłsudskiego
poniedziałek godz. 8 – 18
wtorek godz. 8 – 18
środa godz. 8 – 18
czwartek godz. 8 – 18
piątek godz. 8 – 18
sobota godz. 8 – 15
Biuro Obsługi Klienta UMP przy ul. Zduńskiej
poniedziałek godz. 8 – 15:30
wtorek godz. 8 – 15:30
środa godz. 8 – 15:30
czwartek godz. 9 – 17:30
piątek godz. 9 – 15:30
druga sobota w miesiącu godz. 7.30-15.30
Ratusz zachęca do załatwiania spraw urzędowych drogą elektroniczną poprzez usługę ePUAP i Profil Zaufany. Ponadto dokumenty można zostawiać w urnach ustawionych w wejściu do Biura Obsługi Klienta. Urny są opróżniane dwa razy dziennie. Działa też Biuro Interwencji i Informowania Mieszkańców, które pod numerem telefonu 24 364 55 55 udziela wszelkich informacji.