Ulubiona kawa Polaków ma swoją kampanię
PKN ORLEN wystartował z kampanią promującą kawę dostępną na stacjach paliw. W kampanii, która potrwa do końca roku, kawę polecają Robert Kubica, Kimi Raikkonen i Antonio Giovinazzi, kierowcy zespołu Alfa Romeo Racing ORLEN. Jak wynika z raportu przygotowanego przez Kantar, kawa z ORLENu jest ulubioną i najczęściej wybieraną przez Polaków.
ORLEN to najbardziej rozpoznawalna marka stacji paliw, którą Polacy darzą także największym zaufaniem i sympatią. Z danych Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych IBRIS wynika ponadto, że Polacy coraz częściej korzystają ze stacji nie tylko jako miejsca do tankowania paliwa. Pełnią one także rolę kawiarni i restauracji oraz sklepów spożywczych. PKN ORLEN jest liderem wśród koncernów pod względem jakości oferty produktowej.
Naszym priorytetem jest wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów i zapewnianie im najwyższej jakości produktów w atrakcyjnych cenach. Kawa, która jest jednym z najchętniej kupowanych produktów na naszych stacjach, objęta jest certyfikatem fairtrade, czyli największego globalnego systemu sprawiedliwego handlu. Klienci to doceniają. Popularność naszej kawy niezmiennie przyczynia się do bardzo dobrego wyniku segmentu detalicznego
– mówi Adam Burak, Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Komunikacji i Marketingu.
Stacje ORLEN są miejscem, w którym Polacy zdecydowanie najczęściej kupują kawę. Wynik ORLENu, w raporcie przygotowanym przez Kantar, jest blisko dwukrotnie wyższy niż sieci, która zajęła kolejną pozycję. Od 22 października do końca roku w kampanii reklamowej ulubioną kawę Polaków polecać będą Robert Kubica, Kimi Raikkonen i Antonio Giovinazzi, kierowcy zespołu Alfa Romeo Racing ORLEN. Dodatkowo, w ramach kampanii, do 13 grudnia na stacjach ORLEN będzie można skorzystać z oferty promocyjnej. Do dowolnej kawy będzie można kupić wybrane ciastko tylko za 2,5 zł.
Kampania, którą zrealizowała agencja Grey, obejmuje telewizję, radio, prasę, internet (VOD i display), a także nośniki OOH (Out-of-home) i komunikację na stacjach ORLEN. Ponadto na profilu facebookowym Stop Cafe do 18 listopada potrwa konkurs #SpotkaniePrzyKawie. Został on podzielony na cztery etapy i w każdym z nich do wygrania są spotkania on-line z zawodnikami ORLEN Team: Bartoszem Zmarzlikiem, Anitą Włodarczyk, Piotrem Nowakowskim i Miko Marczykiem. Wśród nagród są także: zdjęcie z podpisem Roberta Kubicy i do wyboru: koszulka lub czapka z podpisami zawodników Alfa Romeo Racing ORLEN oraz zestawy kawy Stop Cafe.
Dodatkowo, w trakcie trwania konkursu na profilach Stop Cafe na Facebooku i Instagramie będzie publikowana, w formie animacji, seria 10 ciekawostek o kawie. Animacje „Czy wiesz, że…” poruszają kwestie jakości kawy Stop Cafe oraz jej parzenia. Wszystkie animacje można zobaczyć również w chatbocie konkursowym, który został uruchomiony w dniu startu konkursu.
PKN ORLEN dba nie tylko o najwyższą jakość produktów i obsługi, ale też priorytetowo traktuje bezpieczeństwo klientów i pracowników stacji. Jako pierwszy w Polsce wyposaża stacje paliw w profesjonalne sterylizatory pomieszczeń, które na bieżąco będą filtrować i oczyszczać powietrze. Docelowo znajdą się one na wszystkich 1792 stacjach ORLEN w kraju.
Zgodnie z najwyższymi standardami koncernu, wszystkie stacje są regularnie sprzątane i dodatkowo dezynfekowane. Pracownikom i klientom udostępnione zostały również środki dezynfekujące, które – podobnie jak maski ochronne – są także oferowane w regularnej sprzedaży. Przy dystrybutorach paliw dostępne są jednorazowe foliowe rękawiczki przydatne podczas tankowania.
Klienci stacji ORLEN mogą korzystać ze sprawdzonych rozwiązań, które dodatkowo zwiększają bezpieczeństwo. To m.in. możliwość zapłaty bezpośrednio przy dystrybutorze za pomocą funkcjonalności ORLEN PAY, dostępnej w aplikacji VITAY i mFlota w ORLEN Mobile. Na wybranych 382 stacjach paliw ORLEN płatność za tankowanie bez wchodzenia do budynku umożliwiają też mobilni kasjerzy. To pracownicy stacji wyposażeni w tablet z mobilną aplikacją kasową, drukarkę fiskalną oraz terminal płatniczy, które pozwalają przyjąć płatność bezpośrednio na podjeździe. U mobilnego kasjera można kupić dowolny produkt z całej oferty stacji. ORLEN na 300 stacjach uruchomił również tzw. kasy ekspresowe. Znajdują się one przy drzwiach wejściowych i umożliwiają szybką obsługę klientów zaopatrujących się w paliwo i robiących tylko drobne zakupy w sklepie.