NIE-idealnie-IDEALNI – projekt uczniów V LO
Jak bardzo to co dzieje się w świecie wirtualnym wpływa na nasze życie? Życie młodych ludzi? „NIE-idealnie-IDEALNI” – to kampania społeczna, której pomysłodawcami są uczniowie płockiej Małachowianki.
Projekt mówi o bodypositive, zaburzeniach odżywiania oraz wpływie mediów społecznościowych na wizję nas samych. To filary naszej działalności i tego o czym chcemy edukować. Rozpowszechniamy wiedzę mającą na celu zwiększenie świadomości o zdrowej samoocenie i czynnikach ją zaburzających – tłumaczy Rafał Śmiałkowski, kierownik zespołu “NIE-idealnie-IDEALNI”
Projekt “NIE-Idealnie- IDEALNI”- ma na celu przedstawić kampanię społeczną, która stawia na: edukację o poczuciu własnej wartości – uświadomieniu młodzieży, że ich wady i kompleksy nie definiują człowieka. przywrócenie ludziom wiary w siebie i motywacji do bycia lepszym. Rozpowszechnianie świadomości na temat wpływu treści, które źle oddziaływają na psychikę dzisiejszej młodzieży.
Chcemy dotrzeć do swoich rówieśników aby ich wiedza na te tematy się powiększyła.
Mamy w planach: warsztaty na temat zaburzeń odżywiania, idei bodypositive oraz o tym jak media wpływają na samoocenę ludzi. Zamierzamy publikować edukujące posty na Instagramie oraz zamieszczać na Tik Toku filmiki promujące poruszane przez nas tematy – dodaje Śmiałkowski.
linki do mediów społecznościowych projektu:
tiktok: https://www.tiktok.com/@nieidealnieidealni “nieidealnieidealni”
instagram: https://instagram.com/nieidealnieidealnivlo?igshid=YmMyMTA2M2Y= “nieidealnieidealnivlo”
Uczestnicy projektu: Rafał Śmiałkowski, Amelia Okuń, Michał Nawarra, Damian Ludwicki, Marika Mazurowska, Nikola Kozłowska, Patrycja Matusiak, Oliwia Olszewska, Sylwia Topa,