Biuro Rzeczy Znalezionych w Ratuszu
W budynku Urzędu Miasta Płocka funkcjonuje „Biuro Rzeczy Znalezionych Straży Miejskiej”. Biuro w którym obecnie znajdują się 43 rzeczy, czynne jest w określonych godzinach przez 3 dni w tygodniu.
Do Biura Rzeczy Znalezionych, przyjmowane i przechowywane są rzeczy znalezione na terenie miasta Płocka, jeżeli ich wartość szacunkowa przekroczy 100,00 zł, z wyjątkiem rzeczy o wartości historycznej, naukowej lub artystycznej.
Biuro prowadzi “Księgę ewidencji rzeczy znalezionych”. Poszukiwanie właściciela danej rzeczy prowadzone jest m.in. poprzez wywieszenie ogłoszenia na tablicy informacyjnej umieszczonej przy Biurze oraz ogłoszeniu zamieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej Straży Miejskiej.
Biuro Rzeczy znalezionych funkcjonuje w :
– poniedziałek – od godz. 12.00 do godz. 16.00;
– środy, piątki – od godz. 10.00 do godz. 14.00
tel. 735 209 168 – czynny tylko w godzinach pracy Biura.
Z Regulaminem Biura Rzeczy Znalezionych Straży Miejskiej oraz innymi załącznikami dotyczącymi rzeczy znalezionych można zapoznać się już teraz w BIP-ie SM.