Wakacyjna promocja przedłużona
Kampania promocyjna PKN ORLEN, która umożliwia tankowanie paliwa w niższych cenach, zostanie przedłużona o dwa tygodnie. W związku z powrotami do szkoły, do 15 września br. nowi i obecni użytkownicy programu lojalnościowego będą mogli dalej korzystać z promocji gwarantującej paliwa tańsze o 30 groszy za litr, a posiadacze Karty Dużej Rodziny zapłacą mniej o 40 groszy za litr. W ramach kontynuowanej promocji będzie można zatankować z rabatem łącznie do 100 litrów paliwa. Akcja obejmie, tak jak do tej pory, wszystkie stacje pod marką ORLEN w Polsce.
W okresie wakacyjnym wszyscy użytkownicy naszego programu lojalnościowego mogli taniej zatankować na stacjach ORLEN. Widzimy, że trudna sytuacja na rynkach energetycznych w Europie nie została ustabilizowana, dlatego podjęliśmy decyzję o przedłużeniu promocji o kolejne 2 tygodnie. Wykorzystując dostępne mechanizmy rynkowe przy aktywnym wsparciu rządu staraliśmy się i dalej robimy wszystko, aby zapewnić klientom jak najniższe ceny paliw na stacjach. To się udaje, bo od 9 tygodni ceny paliw w Polsce pozostają jednymi z najniższych w Unii Europejskiej co oznacza, że obecnie więcej za paliwa trzeba zapłacić m.in. w Rumunii, Bułgarii czy w Chorwacji
– mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.
Z promocji mogą korzystać wszyscy zarejestrowani uczestnicy programu VITAY, którzy mają dostęp do aplikacji ORLEN VITAY lub posiadają tradycyjną plastikową kartę VITAY. Od 1 do 15 września br. każdy uczestnik promocji ponownie otrzyma 30 groszy rabatu na litrze dowolnego paliwa (EFECTA lub VERVA) w ramach dwóch tankowań do 50 litrów. Pozwoli to nabyć w sumie do 100 litrów paliwa z rabatem. Dodatkową zniżkę otrzymają uczestnicy programu VITAY, którzy posiadają Kartę Dużej Rodziny. Będą oni mogli skorzystać z rabatu wyższego o 10 groszy, co oznacza, że oszczędzą 40 groszy na litrze. Oferta dostępna jest na wszystkich stacjach ORLEN, objętych programem VITAY.
Program VITAY od ponad 20 lat umożliwia zbieranie punktów za tankowanie paliwa oraz zakup innych produktów na stacjach ORLEN. Punkty VITAY można wymieniać nie tylko na atrakcyjne nagrody rzeczowe i kupony rabatowe, ale także przeznaczyć na pomoc charytatywną.
Zdaniem Polaków, ORLEN jest niezmiennie najbardziej rozpoznawalną i cieszącą się największą sympatią marką stacji paliw, a także liderem wśród koncernów pod względem jakości oferty produktowej. W sierpniu br. PKN ORLEN zajął pierwsze miejsce w konkursie na wakacyjną stację Polaków zorganizowanym przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRIS. Wyróżnienie to przyznali Polacy, którzy w przeprowadzonym sondażu zdecydowanie wskazali stacje ORLEN jako najbardziej kojarzące się z wakacjami. Z kolei z badania przeprowadzonego w maju br. przez IBRIS wynika, że stacje ORLEN zna niemal 100 proc. Polaków, a 61 proc. darzy je największą sympatią. Niemal tyle samo ankietowanych uważa, że stacje koncernu są najbardziej godne zaufania. To wynik aż o 12 proc. wyższy od drugiej w zestawieniu marki stacji paliw.
Blisko 90% Polaków docenia ORLEN przede wszystkim za wysoką jakość oferowanego paliwa, 84 proc. za jakość obsługi, a niemal tyle samo za bogatą ofertę pozapaliwową, w tym artykułów spożywczych.