W pożarze stracili wszystko. Trwa akcja pomocy

Zaledwie kilka dni temu w mieszkaniu przy Jachowicza 44 doszło do pożaru. Gospodarze stracili wszystko, pomagają znajomi i przyjaciele.

Zbiórkę środków na remont zorganizowała jedna z mam koleżanki córki właścicieli mieszkania.

Organizujemy się z mamami z klasy, staramy się pomóc, dziś byłyśmy i skrobałyśmy ściany z sadzy. Całe mieszkanie jest do generalnego remontu. Najbardziej ucierpiał balkon, nie ma okna bo się spaliło, pokój tej dziewczynki się spalił, reszta mieszkania w czarnej sadzy. Nic się nie nadaje… proszę Was o pomoc dla tej rodziny, jeżeli możecie to wpłacajcie na zrzutkę, jeżeli macie czas to tu każda para rąk się przyda. Każda forma pomocy jest na wagę złota. Dziękuję Wam za uwagę, liczę na Wasze dobre serca

relacjonuje pani Marika

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *