Dbajmy o nasz świat z dziecięcą energią  

Robert Kubica i jego najmłodsi pomocnicy w nowej odsłonie kampanii PKN ORLEN #DobryKierowca promują zachowania ekologiczne. Akcja pod hasłem ,,Dbajmy o nasz świat z dziecięcą energią’’ ma na celu budowanie świadomości i postaw sprzyjających ochronie środowiska naturalnego.

W naszych działaniach chcemy budować świadomość i wspierać zachowania proekologiczne. ORLEN stawia na zrównoważony rozwój i wdraża rozwiązania, które ułatwiają klientom życie w stylu eko. Czwarta odsłona kampanii #DobryKierowca pokazuje, że nasze codziennie wybory mogą mieć wpływ na ochronę naszej planety. W kampanii ponownie zagościły dzieci, ponieważ jesteśmy przekonani, że edukacja od najmłodszych lat ma tu kluczowe znaczenie

– powiedziała Agata Górnicka, Dyrektor Biura Relacji z Otoczeniem, PKN ORLEN.

W najnowszej odsłonie kampanii występują najmłodsi eko-doradcy oraz Robert Kubica główny ambasador całego cyklu #DobryKierowca. Odkrywają oni świat ekologii i pokazują, że każdy z nas może przyczynić się do ochrony środowiska naturalnego, w którym żyjemy, świadomie wybierając właściwe produkty i usługi. W kampanii przedstawiono przykłady z ekologicznej oferty stacji ORLEN oraz działania wspierające przyjazne planecie zachowania klientów. Na stacjach paliw ORLEN duża gama produktów oferowana jest w opakowaniach jednomateriałowych, łatwych do recyklingu, a plastikowe słomki zostały zastąpione papierowymi. Dostępne są też czterokomorowe kosze na śmieci, które ułatwiają segregację odpadów oraz ich recykling. Kierowcy są zachęcani do korzystania z myjni automatycznych zamiast ręcznego mycia pojazdu. Taki wybór to znaczna oszczędność wody, która po oczyszczeniu jest ponownie wykorzystywana, a zastosowane środki myjące są biodegradowalne i ulegają pełnemu rozkładowi w ciągu 28 dni.

Kampania #DobryKierowca  „Dbajmy o nasz świat z dziecięcą energią” potrwa do 30 listopada br.

https://dobrykierowca.orlen.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *